these are the days that must happen to you

7 komentarzy:

tutturutu pisze...

AŻ JEBNE KOMENTA

<3

DZIĘKUJE!

eight eights pisze...

to ja dziękuje <3

Unknown pisze...

Cudne osobliwych chwil obrazy.

eight eights pisze...

bardzo mi miło że się podobały :)

funkey pisze...

pięknie się zawsze ogląda te Twoje wpisy. I człowiek zawstydzony, że tak ładnie nie umi ;)

piXelRider pisze...

Przemniodzio - fajne te pary przed/po ;) (np. Frota przed i po Rutinoscorbinie XD)

eight eights pisze...

@funkey Filip bardzo dziękuje za przemiłe słowa ale proszę Cie chłopie! Co Ty nie umiesz?! ja tu nie widzę nic co Ty nie umiesz, wszystko Pan umisz i ja często gęsto też wzdycham do Twoich <3

@piXelRider Kondziu ogromnie mi miło że się podobają, jakoś mam ostatnio wkrętkę na takie parowanie, no i z Frotą dokładnie taki był muj zamysł :D ciesze się że to czytelne :D Ściskam!