1..2..3.. start !

Image Hosted by ImageShack.us Witam wszystkich, choć w sumie nie wiem czy ktokolwiek będzie to czytał. Pewnie na początku wyśle link do mojego nowego "dziecka" paru znajomym. A oni=wy pewnie obejrzycie i raczej już tu nie zajrzycie, choć może miło się rozczaruje :) W każdym razie jest to moje pierwsze doświadczenie z blogiem, więc przepraszam z góry, jeśli coś nie będzie działać dobrze odrazu, ale będę się starał by było OK. Chciałbym żeby ten blog był bardziej fotoblogiem, będę wiec zamieszczał w większości zdjęcia i mam nadzieje, że znajdę jakąś dobrą stronę zajmującą się hostingiem zdjęć i wtedy będę was zamęczał moimi wypocinami :P Narazie to tyle, mam nadzieje, że jeszcze się zobaczymy na EIGHT EIGHTS a ja będę się bardzo starał żeby było ciekawie i w miarę możliwości aktualnie... czuwaj!

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Ech... Mój ziom robi bloga... No cóż wspieram go całym sercem i gdy sam się dorobię aparatury to też się dołącze :) Pozdrowienia i dużo powodzenia :)