...się przyśniło

...dla Marty Image Hosted by ImageShack.us
klik!

6 komentarzy:

Princess Consuela Banana Hammock pisze...

Śniło mi się cudownie tej nocy Okruszku:*...dziekuje

eight eights pisze...

mi też, prosze Skarbie :)

chomiczówka pisze...

pilnuj jej dobrze Paweł!!! to skarb do podziału!
P.S drugiej takiej Martki nigdzie nie kupię ;/ :D

eight eights pisze...

BA! się wie Szefowa ;)

Anonimowy pisze...

nie wiem dlaczego ale moje pierwsze skojarzenie to kobieta z pieńkiem:]Pozdrowienia dla Was, E

eight eights pisze...

HA! To ja Ci napisze jeszcze lepiej bo jak wstawiałem tą fote to pomyślałem o tym samym czyli o kobiecie z p. i pomyślałem że jak Ty to zobaczysz to pewnie Twoje pierwsze skojarzenie bedzie takie same hehehehehe! Piona Ewa widać pewne rzeczy nigdy się nie zmieniają :D Ściskamy gorąco!