Llorando

zawsze mam ciarki... klik!klik!klik! Image Hosted by ImageShack.us

12 komentarzy:

slavkosnip pisze...

Całkiem fajne:)

eight eights pisze...

cieszę się bardzo że sie podoba i pozdrawiam :)

Krzysztof Raban pisze...

pamiętam jak dziś, kiedy pierwszy raz widziałem tą scenę...estoy lloraaaaaanooo, llooraaaaando, lloraaaandooooo por tu amooooor i znalazło się pudełeczko z przejściem do innego świata :-D zajebisty film

Princess Consuela Banana Hammock pisze...

Masz wielki zmysł dobierania muzyki do zdjec Kotulku, kocham Twoja wrazliwosc:):*

eight eights pisze...

święte słowa :)

eight eights pisze...

...no i dziękuje Martulku :)

tutturutu pisze...

klasa. wiadomo :)

eight eights pisze...

ano klasa, ja uwielbiam ten utwór i normalnie nie trzeba znać języka żeby czuć o czym jest :)

Anonimowy pisze...

zgadzam się z opinią przedmówcy:)- Michał tłumaczył, a ja i tak wszystko wiedziałam:) Ale Lynch to jest klasa sama w sobie. Sposób budowania napięcia- nie do podrobienia. Całusy, E

eight eights pisze...

Ewa przybijam piątke jak najbardziej i ściskam :)

Joanna 'frota' Kurkowska pisze...

niszczy ten film..

eight eights pisze...

ano ryje beret :D