Ścianka / Trupa Trupa @ Żak

Trupa Trupa po raz kolejny mnie nie przekonała. Natomiast nowy materiał Ścianki brzmi bardzo intrygująco zmierzyć się z tą płytą będzie wyzwaniem. Zapowiada się ciekawy „November” Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

5 komentarzy:

Krzysztof Raban pisze...

tak sobie myślę, że z Trupy nic nie zostało mi w głowie...ot pograli sobie. Za to Mudhoney.. ;P ps. Cieślak ma fajna fryzurę :D

eight eights pisze...

Ty z tym Mudhoney to sie ogarnij ;P A fryzura serio Ci sie podoba?

Krzysztof Raban pisze...

od soboty myślę bez przerwy czy se takiej nie jebnąć...

o!a pisze...

@Pawle: k l a s a ! (wiem, że jestem nudna, ale nie stać mnie na nić więcej);

@Krzyś: tak, tak, tak - koniecznie sobie taką... spraw, mogę Ci nawet pomóc =D

eight eights pisze...

Olu dziękuje bardzo i nie jesteś w ogóle nudna a mi jest bardzo miło!

Krzychu to ja czekam na Ciebie w nowym wcieleniu, zrobiłem print screena więc wiesz :>