speak to the wild

klik!
Image Hosted by ImageShack.us

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

i wizualnie i dźwiękowo, bardzo 5+

eight eights pisze...

:)) bardzo dziękuje, a numer miecie

Anonimowy pisze...

zajebiste

takp.

eight eights pisze...

bardzo dziękuje p. :)

sayhitoania pisze...

Jak kadr z filmu. Dobre, bardzo dobre. W ogóle bardzo mi się tu u Ciebie podoba!

eight eights pisze...

Aniu coś musi w tym być faktycznie bo nie jesteś pierwszą osoba która mi to mówi/pisze
ja zresztą też tak to czuje, ale przede wszystkim bardzo mi miło przez to co napisałaś :) Ja też bardzo lubię Twoje zdjęcia na instagramie więc tym bardziej miło. Pozdrawiam
Paweł

sayhitoania pisze...

A widzisz? Nie ma przypadków.
Ten instagram to dość kruchy grunt.. Znikam, wracam i tak w kółko. Mocno spóźnione dziękuję!