Achtung Minen!

Image Hosted by ImageShack.us
Tak dziś rano miałem wątpliwą przyjemność wejścia w jedną z psich „min”. Ja pier… takiego syfu na ulicy jaki jest we Wrzeszczu nie ma chyba nigdzie :( Ludzie czy wy nie możecie chodzić srać tymi psami gdzie indziej?! Tylko na główną ulicę miasta, dzielnicy, przejazdową ulicę Trójmiasta. Nie kumam tego naprawdę. Rozumiem, że w centrum miasta jest trudno o kawałek zieleni gdzie bezkarnie można by wyprowadzić swojego czworonożnego przyjaciela, ale akurat we Wrzeszczu jest Jaśkowa Dolina i park i las. Wiec jeśli decydujemy się na posiadanie psa to proszę dbajmy o niego i innych i wyprowadzajmy go w jakieś miejsca bardziej odpowiednie. To taki mój mini apel. Na zakończenie moja dedykacja dla Wrzeszcza TUTAJ!

1 komentarz:

tutturutu pisze...

ostro mocno i na temat wręcz poczułam w nochalku ten smrodzik kupny..
a we wrzeszczu jest słabooo..
pozdro:)