Panie i Panowie, Czesław Śpiewa...

Image Hosted by ImageShack.us
W sobotę tydzień temu byłem na koncercie w Uchu. Tego dnia Czesi dali łupnia Szwajcarom na Euro a w klubie zagrał Czesław, Czesław Śpiewa. Jeśli jeszcze nie znacie nagrań Czesława to zapraszam do posłuchania TUTAJ! Zespół ten to przede wszystkim Czesław Mozil, Polak mieszkający od dzieciństwa w Danii po latach wracający do kraju. Stąd charakterystyczny akcent Czesława. Oprócz niego na scenie pojawili się jego duńska koleżanka grająca między innymi na saksofonie barytonowym, flecie i cymbałkach i paru innych instrumentach, wspomagająca również lidera wokalnie (to było dość sympatyczne gdyż nie znając polskiego bardzo zabawnie zniekształcała teksty :D) Drugi był akordeonista i pianista Marcin (z minimalnym udziałem wokalnym ;)) Jednak jak na lidera przystało największą uwagę na sobie skupiła właśnie Czesław, i to nie tylko dlatego, że śpiewał. Cały koncert miał charakter lekko kabaretowy z licznymi wtrąceniami między - oraz w trakcie - piosenek, dowcipami, anegdotami opowiadanymi przez Czesia co sprawiało, że wszyscy zgromadzeni na widowni czuliśmy się jak jego dobrzy kumple od piwka :) Koncert jak dla mnie miał też elementy przedstawienia teatralnego a potwierdzeniem tej tezy może być niesamowita mimika twarzy Czesława, która zmieniała się z nagrania na nagranie, z emocji na emocje. Koncert trwał długo, były 3 bisy wszyscy dali się porwać do surrealistycznego świata specyficznej poezji śpiewanej przez Czesława. Do galerii Czesława wejdziesz klikając na zdjęcie.

2 komentarze:

tutturutu pisze...

CZesia nie widzialam na zywo:(ale za to na fotkensach a ze fotkensy sa eleganckie jestem szczesliwszy czlek i juz nie jest mi tak smutno ze mnie tam nie bylo. a foty profesjonalne ajj

Sław. pisze...

http://pl.youtube.com/watch?v=82Qreos1BlY&feature=related
Czesio śpiewa :> / dobre fotkensy