Photo Day 3.0 - panoramy

No i stało się. Jak obiecywali tak zrobili. Portal MM Trójmiasto zorganizował kolejną edycje Photo Day’a tym razem z numerkiem 3.0. „Trójeczka” miała miejsce na terenach Zakładów Naprawczych Taboru Kolejowego na Przeróbce w Gdańsku. Nas amatorów fotografii było trochę mniej niż poprzednim razem w stoczni, możliwe, że zawiniła pogoda (było bardzo zimno) lub nie dogodny dla niektórych (studenci) termin. Cóż miejsce na pewno inne niż stoczniowe doki o dużo mniejszym obszarze i mniejszej ilości zakamarków. Z miejsc „in-doorowych” nazwijmy to tak dostępna była właściwie tylko jedna ogromna hala naprawcza. Jedna, ale za to, jaka. Miejsce niesamowite, z którego nie chciało się wychodzić. Ogromny hangar maxymalnie pobudził moją wyobraźnie. Miejsce, w którym można było się skupiać na malutkim detalu lub podziwiać industrialny klimat całości. Wrażenia naprawdę niesamowite. Na pierwszy „rzut” puszczam trochę zdjęć panoramicznych po lekkiej obróbce. Kolejne kadry bardziej tradycyjne pewnie w następnym poście. Instrukcja obsługi zdjęć: każde ze zdjęć jest linkiem do swojego powiększenia. Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

6 komentarzy:

tutturutu pisze...

o ja. obrazy z fot się zrobiły. elegancko :) gratulejszyn

eight eights pisze...

dziękuje Maryś :) tak jakoś ostatnio się w te teksturowe klimaty wkręciłem.

tutturutu pisze...

o właśnie tak sobie pomyślałam że się teksturzysz ostatnio. fajnie. bardzo. to ci(pa).

Sław. pisze...

Czad! Aż chce się grać :>
http://img17.imageshack.us/img17/1982/pablosssxy8.jpg ;)

eight eights pisze...

buahahaha! Sław żeś mnie zagioł z Dukem :D Normalnie wypunktowałeś mnie na maxa naczelny dekonstruktorze RP :) Czad przeróbka i teżbym sobie pograł. Swoją drogą skojarzenie z gierą bardzo dobre bo ja też tam sie tak czułem że chciałem przeładować broń i pruć po jakiś hitlerowcach czy innych stworach :D

Anonimowy pisze...

Lokomotywa EP07... aż się łezka w oku kręci... ŻARTUJE :)