Metropolia jest Okey @ Ucho

Witam Wszystkich w nowym 2010 roku :) Mam nadzieje, że Sylwester udał Wam się równie wspaniale jak mi z Martą. No to jedziemy z pierwszym postem w 2010. A dotyczy on pewnego festiwalu. Tradycyjnie już w Trójmieście w okresie między świąteczno sylwestrowym odbywa się festiwal Metropolia jest Okey. Ja byłem na dwóch dniach, oba w Uchu pierwszy muzyczny, na który dostać się było nie lada wyzwaniem. Pisze o tym też na swoim blogu Marysia, której niestety nie udało się wejść razem z Maćkiem :(. Mi się udało, było nawet sympatycznie na pięć występów, które widziałem trzy bardzo mi się podobały, mowa o Krystynie Stańko, Loco Star i Dreadless Lions. Kolejna relacja z Metropolii w następnym poście, tym razem dzień teatralny też w Uchu. Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Brak komentarzy: