inject me with love

klik! Image Hosted by ImageShack.us

7 komentarzy:

tutturutu pisze...

oł maj gad!!!!
dobre :)

eight eights pisze...

dziękówa :)

Anonimowy pisze...

Wypas! Ino tytuł musisz mi przybliżyć.
a.

eight eights pisze...

dzięki :) a tytuł jest poprostu tytułem piosenki pod zdjęciem ino zrób klik w fote ;)

Anonimowy pisze...

swietne zdjecie, takich ujec dzis brakuje. Pit

Anonimowy pisze...

No Pawle,nie róbże ze mnie blondynki!Klikłam, mam kolejne odkrycie muzyczne dzięki Tobie,ino skojarzenie mnie interesuje.
a.
p.s. i gdzie są focie z papryKI,hę?

eight eights pisze...

@ Pit: WOW dzięki Pit bardzo :) miło że napisałeś :)
@ Ania: no blondynki nie robiłem ;) ciesze się że muzyczka się podoba a związek tytułu ze zdjęciem jest dość luźny i do iterpretacji odbiorcy. ja sie nie bawie w sztukę nowoczesną i przerosty różne ;)