Rewa -30

w wigilię wigilii wstaliśmy o 8 i wsiedliśmy w samochód żeby dotrzeć do Rewy. pomysł szalony i dość nie typowy patrząc na godzinę, datę ale przede wszystkim warunki atmosferyczne. 23 grudnia był ostatnim dniem bardzo mocnego mrozu, który na plaży w Rewie potęgowany był jeszcze przenikliwym mroźnym wiatrem, który niestety pokonał nas ale i tak wycieczka ta była bardzo dobrym pomysłem. dziękuje Marysi i Maćkowi.
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

8 komentarzy:

Joanna frota Kurkowska pisze...

noooo wiecej takich i czesciej! wiesz na co teraz czekam ;P

eight eights pisze...

dziękuje Fro :)
a to na co czekasz to raczje prywatnym kanałem poleci a nie tu bo już mocno przeterminowane a jednak staram się żeby tu się pojawiało w miarę aktualne rzeczy ;)

Joanna frota Kurkowska pisze...

e na publiczny też się nadaje! ja dziś dałam fotę z sierpnia więc wiesz! a te foty naprawde fajne więc warto pokazać!!! :D

eight eights pisze...

no to już Ty pokażesz jak chcesz na fb u siebie, ja tak jak napisałem wyżej chce dawać w miarę aktualne rzeczy

Anonimowy pisze...

Piękne off season. Spokojnych i radosnych Świąt i samych wyjebistych kadrów w 2013 :]
a.

eight eights pisze...

dziękuje bardzo Aniu, wzajemnie :)

tutturutu pisze...

bardzo ładna wigilia wigilii, wraz z małżonkiem dziękujemy za przygodę i obrazki!

eight eights pisze...

ja też dziekuje i też mi sie podobało bardzo, szkoda tylko że nam tak zimno było i trza było się szybko zawijać