Kamikatze - paczka

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Dziś się pochwale, a co :) Zacznę może od początku. W zeszłym roku, dokładnie 6 września w gdyńskiej Anawie zagrał szwedzki zespół Kamikatze(klik!). Koncert był super a ja zrobiłem dziewczynom (i chłopakowi ) parę fot. Zdjęcia te jak zwykle wysłałem z miłym mailem do zespołu. Tess, bo tak nazywa się wokalistka i gitarzystka Kamikatze, odpisała dość szybko, że zdjęcia bardzo im się podobają i chcieliby je wykorzystać no i czy wyrażam na to zgodę? Ja na maxa zajarany oczywiście się zgodziłem. Potem wymieniliśmy jeszcze kilka maili, efektem czego jest moje zdjęcie na koszulce zespołu :) Jak się jeszcze dowiedziałem to ponoć nie koniec historii moich zdjęć Kamikatze. Wczoraj natomiast dostałem paczkę od zespołu a w niej ta własnie koszulka z wzorem wykorzystującym moje zdjęcie oraz ich najnowsza płyta, Tess w mailu napisała, że to ich podziękowanie dla mnie :) Nie ukrywam że bardzo, bardzo miłe. A Marta dostała ładny prezent „na zająca” :)

4 komentarze:

tutturutu pisze...

super.!! gratulejszyn :) a jaki ciąg dalszy historii fot??

qaddac4 pisze...

Zajebiście ! Gratuluje i zyczę kolejnych sukcesów. Może kiedyś Sigur Ros albo Nailsi :)

eight eights pisze...

a więc... dalsze losy fot już znasz Marysiu tj. LP może :> a co do fot które mi Bartas życzysz to dzięki no i będe robił wszystko co sie da żeby je zrealizować Nails już w czerwcu w Poznaniu wiec wiesz :>

Anonimowy pisze...

gratuluje :D byle tak dalej :D :D