games

klik! Image Hosted by ImageShack.us

13 komentarzy:

tutturutu pisze...

mniam~!

artomus pisze...

szczerze zaniemówiłem :) więcej nie trzeba pisać ;)

eight eights pisze...

:) to bardzo miło mi

Krzysztof Raban pisze...

gapilem się kilka minut zastanawiając się jak to zrobiłeś. i doszedłem do wniosku że nie wiem :) super!

o!a pisze...

zaje...dobre!

eight eights pisze...

@ o!a: dziękuje :)

@ Krzysiek: no jakbyś był na Fecie to byś wiedział doskonale ;)

boro pisze...

piękny strzał milordzie !

ad pisze...

ale czad!!! :)
musisz na jakiś konkurs wysłać, nagroda murowana :)

eight eights pisze...

dziękuje moi drodzy :)
a z konkursem to nie wiedziałbym pod jaką kategorie to podciągnąć ;) ale zobaczymy

Anonimowy pisze...

Ej cwaniaczku, podglądałeś próby.Super mi brakuje takich bekstejdżowych kadrów,może w przyszłym roku. Czekamy na solidny apdejt kolego;)
p.s. muza jak zwykle super.
a.

eight eights pisze...

ano podglądałem ale trafiłem zupełnie przypadkiem prowadzony muzyką :) a apdejt wielgachny będzie :) już soon ;)

Anonimowy pisze...

Paweł, powinieneś to wysłać do organizatorów FETY. Jestem pewna, że na bank by coś z tym zrobili, bo zdjęcie powala. Pozdro, E.

eight eights pisze...

dziękuje bardzo Ewela a zdjęcie to chyba wyśle ale na konkurs FETOWY bo taki chyba jest organizowany ;)