Kotka szuka domku...

Image Hosted by ImageShack.us
Moi drodzy wiem, że wbrew moim początkowym oczekiwaniom ktoś z Was jednak czasem tu zagląda (: (co mnie bardzo Cieszy oczywiście), Dlatego chciałbym skorzystać z tego i umieścić tu małe „ogłoszenie parafialne” :P Otóż moi znajomi Kasia i Michał, właściciele Czaszki (więcej czytaj TUTAJ ) są ludźmi wielkiego serca i przygarnęli mała porzuconą kotkę. A ponieważ mają już Czaszkę i niestety nie za dużo miejsca na drugiego kotka bardzo chcą mu znaleźć nowy dom. Wiec, jeśli NA SERIO myślisz o posiadaniu kochanego zwierzaka to ten post jest właśnie do Ciebie. Mała (nie ma jeszcze imienia) jest przeuroczym małym kociaczkiem, bardzo przyjaznym i łagodnym. Kotek jest po odrobaczeniu oraz wizycie u weterynarza, jest w pełni zdrowa i bardzo wesoła. Nawet, jeśli nie chciałbyś lub nie możesz zaadoptować Kotki to może znasz kogoś przede wszystkim ODPOWIEDZIALNEGO, kochającego zwierzęta i chcącego zaopiekować się Małą, pisz do mnie. Może to być komentarz lub cokolwiek ja przekaże to dalej. Z góry dziękuje i wierze w Was. Pozdrawiam. Więcej zdjęć Małej pod okładka posta. P.S. Jeśli znalazłoby się więcej chętnych to jest jeszcze jeden kotek czekający na domek. Po szczegóły piszcie do mnie.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ech, za daleko jestem na adopcje... BTW piękne ujęcie błony pławnej,... stary... :)

eight eights pisze...

to nie ta noga Bartas :P hehehe

Anonimowy pisze...

A to sorry... myślałem, że masz ten item za +10 do wodnego skilla na obydwu nogach...

Anonimowy pisze...

mała poprawka ona ma na imię Mini Mi Pawełku ;p i właśnie mi śpi na kolanach. jest super kochana i wdzięczna za okazanie jej odrobinki miłości