miło.ść

klik!klik!klik! Image Hosted by ImageShack.us

16 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Oł maj gat! Słitaśnie, niczym "loffciam i buziam", tylko baranka i motylka brak!
a.

Raf ∞ pisze...

twój wzrok Pawle mówi wszystko... ;D wypas fota :D ps. kiedy my się w koncu na fotysze ustawimy ? ;(

eight eights pisze...

dzięki bardzo Rafał, no i fakt wzrok maślany zdradza wszystko ;) A co do umówienia to KONIECZNIE ;) trzeba się spotkać, dawaj znaka jak będziesz miał jakiś wolny dzień, może sie zgramy akurat :)

Princess Consuela Banana Hammock pisze...

O RAAAAAAAAAAAANY ILE SZCZESCIA!!!;)KOCHAM CIE PAWELKU:*:*:*:*:*:*
pozdro dla Rafala:)

tutturutu pisze...

100% cukru w cukrze - a baranki i motylki są w brzuszkach, a kto tak nie ma ten pała :P
super fota super muminków kochanych!

eight eights pisze...

ja też Cie kocham Kropeczko :* ...się muminki mldują na posterunku :P

chomiczówka pisze...

ale pięknie!!!!jesteście od teraz moją fototapetą! ;D

eight eights pisze...

dziękujemy Monika, ściskamy :*

Anonimowy pisze...

Paweł!
Tą fotą utrudniłeś mi pisanie na klawiaturze. Bo cukierkowa słodycz ze ekranu się wylała i wsiąkła pomiędzy klawisze...Teraz piszę się gorzej a w chacie zapach landrynek malinowych atakuje zmysły:)

eight eights pisze...

hehehe no to się ciesze bardzo :) i pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Słitaśne, w dobrym tego słowa znaczeniu. ;)

ps. rss +1 :)

eight eights pisze...

dziękuje, ale obawiam się, że z RSS'em nie łapie

Anonimowy pisze...

Dodałem Twój blog do mojego czytnika rss :)

Artur Von Jungingen pisze...

no kurcze, Pawle, tym Gatlifem bardzo pozytywnie mnie zaskoczyłeś:) a że dawno mnie tu nie było - to przy okazji pozdrowienia!

eight eights pisze...

Hej Artur :)
no coś ty Gatliff to jeden z moich ulubieńców :) uwielbiam jego filmy a poznałem go pare ładnych lat temu dzięki Ewelinie, siostrze Borka :) No i ja również pozdrawiam serdecznie :)

Artur Von Jungingen pisze...

ja dzięki mojej Emili, bo pisała mgra z kina drogi i tak mi zostało :)