Tribute To Seattle 2010

Dziś na sucho, mało tekstu dużo zdjęć. Mam nadzieję, że przemówią same :P (moje marzenie i cel). Koncert przyzwoity, największe plusy to super światła, no i dzielenie fosy z Hutnikiem :) No a na koniec, wspólne odśpiewanie na scenie ‘Keep on rockin in the free world’. Pozdrawiam przy niedzieli. Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

6 komentarzy:

Princess Consuela Banana Hammock pisze...

Ale czad Kochanie!!!:* piona z wyskoku:D i wszystko jasne...:D:D:D

eight eights pisze...

jak najbardziej piona z wyskoku Kropeczko :*

Unknown pisze...

kapitalne fotki ... szkoda że tyle się czekało ale przynajmniej warto bylo-zapraszam na filmy, a mam tego calkiem sporo-będzie jeszcze wiecej. Chcesz pakiet z Nohavicy mp3?

eight eights pisze...

dziękuje bardzo Tomek :) No z casem to wiem i mam świadomość, niestety czasem poprostu nie mogę tego przeskoczyć i bardzo mi miło, że warto. Filmiki już oglądąłem (te które są do tej pory) też super. Pozdrawiam i zapraszam do zaglądania :)

Raf ∞ pisze...

6tka pozmiatała :D ps. ty mnie tam nie widział jak ja biegał w tej cyganeryyjii ? :D

eight eights pisze...

:) no właśnie nie widziałem :/ kurde ślepak ze mnie. fakt, że siedziałem przy samym wejściu/wyjściu i to w kącie jeszcze tak więc jest to możliwe