Renata Przemyk @ Ucho

Dziś czas na kolejną zaległość, Renatę P. [jak w kronice kryminalnej ;) ]. Koncert bardzo przyzwoity, przede wszystkim Przemyk świetnie panuje i wykorzystuje swój głos również na żywo, do tego kilku zdolnych instrumentalistów i mamy dobry występ. Zdjęcia niestety robione z JPGów, bo coś mi się pomieszało i zapomniałem przełączyć na RAWy, dlatego później było trochę więcej ‘rzeźbienia’ i mniejsza kontrola nad kolorami na przykład, z których nie jestem do końca zadowolony :( Miłego weekendu życzę Państwu :) Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

6 komentarzy:

Krzysztof Raban pisze...

patrz pan jaki skromny, Ty już nie przesadzaj z tymi kolorami ;P

Anonimowy pisze...

Ja to bym chciała,żeby moje rawy wyglądały jak takie jotpegi!
a.

eight eights pisze...

hehehe! nie no serio nie pasują mi do końca :D

eight eights pisze...

odp. a.
- no przyjmuję jako komplement :) choć to zasługa dobrego aparatu a nie moja :)

tutturutu pisze...

nie aparat robi foty a fotograf, więc na aparata nie zwalaj że to przez niego ładne, bo to wszystko przez Ciebie!
ścisk

eight eights pisze...

mea culpa :D ścisk Maryś!