ercona II

Image Hosted by ImageShack.us
Dziś wreszcie zakupiłem film do Ercony II, którą dostałem od dziadka. Aparat z 1956, który ponoć robi bardzo dobre i ostre zdjęcia portretowe (ba! Tylko trzeba go jeszcze umieć ustawić a to już nie jest takie proste bo nie ma lustra :( ) Mój pierwszy aparat analogowy i od razu średni format bo Ercona przewiduje dwa rodzaje kadru z klatką 6x6 i 6x9. Ja kupiłem film Fuji kolorowy do formatu 6x6. Dwanaście klatek prawdy. No cóż mam nadzieje, że choć jedna wyjdzie dobrze.

2 komentarze:

marcin pakuła pisze...

format zdjęcia w tym przypadku nie zależy od filmu, tylko od tego czy masz założoną w aparacie ramkę redukującą 6x9 na 6x6 czy też jej nie masz... nie chcesz się pozbyć tego aparatu bo poszukuje ercony od jakiegoś czasu a na alledrogo to jakieś sfatygowane mocno

pozdrawiam

eight eights pisze...

hehe :) tak, miało być dwa rodzaje kadru a nie filmu dzieki już poprawiam :) bo ramke oczywiście posiadam i aparatu nie chce sie pozbyć bo co prawda dopiero zaczynam przygode ze średnim formatem i wogóle fotografią analogową ale badzo mi sie ta przygoda podoba i dobrze smakuje... w każdym razie dziękuje za propozycje i powodzenia w wyprawach fajny blog i fajne życie ;)