Zaspa Towarowa cz.1

Image Hosted by ImageShack.us
Wreszcie po bardzo długim czasie udało mi się coś tu wstawić. Obiecuje to ostatnia taka przerwa teraz będę się starał żeby było bardziej regularnie, zresztą nazbierało się troszkę. Jak to śpiewa Waglewski, „nabroiło się...” Ale do rzeczy zdjęcia pochodzą z bardzo magicznego miejsca, które znajduje się w rejonach Gdańska, w które jeszcze nigdy się nie zapuszczałem. Teraz wiem co straciłem. Wycieczka odbyła się dzięki uprzejmości Grześka i jego dziewczyny Moniki, którzy pokazali mi tak niesamowite miejsce. Dziś część pierwsza czyli peron stacji Zaspa Towarowa. Klimat prawie post nuklearny, opuszczony i wyludniony. Każdemu kto czasem zerknie do książki sci-fi może skojarzyć się ze światami opisanymi przez klasyków gatunku. Miłego oglądania, zdjęcia tradycyjnie pod okładką posta. P.S. W następnym odcinku „Magiczny Wagon”

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

To dziwne, że nie udało ci się zrobić żadnego zdjęcia stalkera. Podejrzewam, że w takim terenie ilość stalkerów na kilometr kwadratowy jest ogromna i aż cud, że ci żaden nie wszedł w kadr... :) To tak dla wtajemniczonych

tutturutu pisze...

ładne bardzo, a z lampa i sufit kojarzy mi się z jednym z moich ulubionych cykli, które zrobiłam w pracowni Treppy-super wykładowcy z Akademii. i to bardzo miłe skojarzenie:) pozdro i czekam na nowa dawka z 3setki