Zaspa Towarowa cz.3

Image Hosted by ImageShack.us
Dziś ostatnia część zdjęć z terenu i okolic stacji Zaspa Towarowa. Na zdjęciach kompleks szklarni. Miejsce najbardziej niesamowite w tym rejonie, i chyba jedno z bardziej niesamowitych w jakich byłem. Szklarnie wyglądają tak jakby rośliny wytworzyły jakieś śmiertelne dla ludzi toksyny i przejęły kontrole nad tym terenem. Po wejściu do środka czułem się raczej jak w dżungli równikowej niż w miejscu gdzie uprawiane i hodowane były rośliny w ściśle określonych warunkach i przestrzeni. Do dziś jestem pod ogromnym wrażeniem tego miejsca i na pewno tam wrócę. Mam nadzieje że jeszcze będzie stało. Zdjęcia pod okładka posta.

2 komentarze:

tutturutu pisze...

szklarnie Nas rozjebały, trza tam pojechać. i musisz opowiedzieć na ile bezpiecznie coby np panny tam zabrać ładne na foty, np Mała Mi w końcu.!
ścisk od 2xprzyjaciel i 1xpies
:)

Anonimowy pisze...

Kojarzy mi sie to z naszym dachem (tudziez jego brakiem) na squacie w Holandii...
:)